بدترين ركورد گل نزدن كريستيانو در رئال مادريد
نوشته شده توسط : siavash

كريستيانو رونالدو روزهاي خوبي را در مادريد سپري نمي كند .
كريستيانو رونالدو در بازي با سويا آن قدر پر اشتباه ظاهر شد كه در نهايت صداي سوت هواداران هم به گوش رسيد كه البته منطقي هم به نظر مي رسيد . مهاجم پرتغالي در بدترين دوران گل نزدن خود از زمان پيوستنش به رئال مادريد به سر مي برد . در مجموع 428 دقيقه ، او حتي نتوانسته كه يك گل هم بزند . آخرين گلي كه زد مربوط به بازي كوپا در برابر اتلتيكو در 20 ژانويه در كالدرون بود و پس از آن ، چهار بازي پياپي در گلزني ناكام ماند (مايوركا ، اوساسونا و دو بازي كوپا برابر سويا)
از زمان پيوستنش به رئال مادريد ، كريستيانو دو دوران گل نزدن بد داشته است ، يكي 388 دقيقه در اوايل همين فصل و يك بار هم در فصل گذشته 345 دقيقه در گلزني ناكام مانده بود .
واقعيت اين است كه البته بازيكن كم كاري هم نبوده است . در برابر سويا شش موقعيت داشت اما در گلزني ناكام ماند . يك موقعيت بسيار فوق العاده را در موقعيتي تك به تك با خاوي واراس از دست داد ، موقعيتي كه از كريستيانو بعيد بود كه به گل مبدل نشود . البته كريستيانو هنوز با طلسم گل نزني خود در انگليس در فصل 05-2004 كه تازه در يونايتد به شهرت رسيده بود ، هنوز خيلي فاصله دارد .
كريستيانو در فصل 06-2005 ، در تيم شياطين سرخ ، 819 دقيقه پياپي نتوانست گلزني كند ،‌ البته در آن زمان هنوز بازيكن زياد مهمي در تيمش نبود . در همون دوران ، او يك دوران گل نزني 894 دقيقه اي را هم پشت سر گذاشت .
در اسپورتينگ ليسبون در سن 17 سالگي ، كريستيانو 888 دقيقه پياپي در گلزني ناكام مانده بود . كريستيانو در آن فصل فقط سه بازي كامل انجام داد و سه گل هم به ثمر رساند .
اگر به دوراني كه كريستيانو به يك ستاره تبديل گشت ، برگرديم ، مي بينيم كه بازيكن پرتغالي در شش بازي اخير فقط يك گل زده است ، آماري كه با ركورد 31 گل در 28 بازي كه تا پيش از آن به ثبت رسانده بود ، خيلي فاصله دارد .
اين افت كريستيانو روي روند تيم مورينيو تاثير مستقيم داشته است . رئال مادريد در شش بازي اخير فقط شش گل زده است . بازيكن پرتغالي مي داند كه تيمش كار سختي براي رسيدن به بهترين فرم دارد . كريستيانو بايد سعي كند كه در بازيهاي آتي كه سر تيم خلوت تر است ، بتواند اين طلسم را بشكند .





:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: